W ramach naszych usług oferujemy Państwu:
TY: skanujesz dokumenty księgowe i przesyłasz do Biura Rachunkowego mailem w odpowiednim terminie. Jeśli to dla Ciebie wygodniejsze przesyłasz je pocztą lub kurierem.
BIURO: sprawdzamy dokumentację pod względem poprawności formalno-rachunkowej,
BIURO: księgujemy otrzymane dokumenty
BIURO: Sporządzamy miesięczne rozliczenie księgowo-podatkowe,
BIURO: wysyłamy deklaracje podatkowe do właściwego Urzędu Skarbowego oraz ZUS
BIURO: wysyłamy rozliczenie miesięczne na podany przez Ciebie adres mailowy, otrzymujesz wszystkie wymagane prawem ewidencje księgowe i podatkowe,
TY: na podstawie otrzymanych infoarmacji dokonujesz odpowiednich płatności do ZUS i US oraz drukujesz zalączone wyciągi z ewidencji księgowych (przesłane przez nas)
TY: na bieżąco korzystasz z pomocy specjalistów naszego BIURA RACHUNKOWEGO.